Jump to content

Welcome to Airsoft Forums UK
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

WANTED: Two Tone Lightweight guns or AK's


  • This topic is locked This topic is locked
10 replies to this topic

#1
MZKaleem

MZKaleem

    AF-UK Addict

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2209 posts

  • Guns: ICS L85, ICS M4, CYMA AK105, TM G36c, A&K M249 Para, WE MP5A5, FNX .45, KJW P226.

  • Loadouts: UK Police and Contemporary British Army kit.

  • Sites: Gunman Eversley
    Red 1 Airsoft - The School
    Reforger Airsoft
    The Mall
as in the title
No G36's! (i know i say i love them but not the type i need ATM)
will think about:
any MP5's
Solid stock AK's
possibly Armalites
well really anything small and compact, or standard size, no extended barrel 2000002" barrels etc ;)

also must be under 340 FPS

-Zakaria

It's ares, it'll be ok...

for 5 minutes :lol:

Posted Image

#2
Mitchell Gee

Mitchell Gee

    AF-UK Veteran

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 786 posts

  • Guns: VFC Mk.16 (SCAR-L)
    G&G GR16 (M4)
    HFC HG-185 (Glock 17)

  • Loadouts: S95 BDU's
    5.11 VTAC Vest
    Hi-tech Fiftypeaks boots
how bout a G&G GR16, 200 including the MOLLE pouches u saw last week, the optic, a spare mag, sling, and the gun?
Formally 'BatHat'

I skirmish around the Reading to Watford area, Mainly Red 1 Skirmish and The Mall, PM me if you skirmish there :)

#3
MZKaleem

MZKaleem

    AF-UK Addict

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2209 posts

  • Guns: ICS L85, ICS M4, CYMA AK105, TM G36c, A&K M249 Para, WE MP5A5, FNX .45, KJW P226.

  • Loadouts: UK Police and Contemporary British Army kit.

  • Sites: Gunman Eversley
    Red 1 Airsoft - The School
    Reforger Airsoft
    The Mall
no fanks...what happened to the 130-ish price? lol

It's ares, it'll be ok...

for 5 minutes :lol:

Posted Image

#4
Devastator

Devastator

    Admin

  • Root Admin
  • PipPipPipPipPip
  • 4298 posts
Have you considered a JG MP5J off novatcombat for 105? Should be fairly light.

#5
MZKaleem

MZKaleem

    AF-UK Addict

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2209 posts

  • Guns: ICS L85, ICS M4, CYMA AK105, TM G36c, A&K M249 Para, WE MP5A5, FNX .45, KJW P226.

  • Loadouts: UK Police and Contemporary British Army kit.

  • Sites: Gunman Eversley
    Red 1 Airsoft - The School
    Reforger Airsoft
    The Mall
i was gonna get that actually, but im not sure whether to get the AK, since i am Pakistani, joking :lol:, nah AK's seem quite cool ;)

It's ares, it'll be ok...

for 5 minutes :lol:

Posted Image

#6
Mitchell Gee

Mitchell Gee

    AF-UK Veteran

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 786 posts

  • Guns: VFC Mk.16 (SCAR-L)
    G&G GR16 (M4)
    HFC HG-185 (Glock 17)

  • Loadouts: S95 BDU's
    5.11 VTAC Vest
    Hi-tech Fiftypeaks boots
i wanna get that MP5j but no-one is buying my gun :(
Formally 'BatHat'

I skirmish around the Reading to Watford area, Mainly Red 1 Skirmish and The Mall, PM me if you skirmish there :)

#7
Matt!

Matt!

    Moderator

  • Moderators
  • PipPipPipPipPip
  • 1290 posts

  • Guns: L119A1

  • Loadouts: DDPM, DPM, OD, TAN
or a G3A3? isnt that the Pakistani service rifle?

Posted Image


New To Airsoft? | Transporting RIF's?


{C}
QUOTE (Devastator)
Welcome to the forums :)

#8
MZKaleem

MZKaleem

    AF-UK Addict

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2209 posts

  • Guns: ICS L85, ICS M4, CYMA AK105, TM G36c, A&K M249 Para, WE MP5A5, FNX .45, KJW P226.

  • Loadouts: UK Police and Contemporary British Army kit.

  • Sites: Gunman Eversley
    Red 1 Airsoft - The School
    Reforger Airsoft
    The Mall
is it lightweight? or compact? i have no idea tbh i was born in Watford :P

It's ares, it'll be ok...

for 5 minutes :lol:

Posted Image

#9
Mitchell Gee

Mitchell Gee

    AF-UK Veteran

  • Members
  • PipPipPipPip
  • 786 posts

  • Guns: VFC Mk.16 (SCAR-L)
    G&G GR16 (M4)
    HFC HG-185 (Glock 17)

  • Loadouts: S95 BDU's
    5.11 VTAC Vest
    Hi-tech Fiftypeaks boots
clompact?
Formally 'BatHat'

I skirmish around the Reading to Watford area, Mainly Red 1 Skirmish and The Mall, PM me if you skirmish there :)

#10
MZKaleem

MZKaleem

    AF-UK Addict

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2209 posts

  • Guns: ICS L85, ICS M4, CYMA AK105, TM G36c, A&K M249 Para, WE MP5A5, FNX .45, KJW P226.

  • Loadouts: UK Police and Contemporary British Army kit.

  • Sites: Gunman Eversley
    Red 1 Airsoft - The School
    Reforger Airsoft
    The Mall
wut? i never wrote that, anyway any one got an MP5A5 to offer? or any of the guns mentioned?

It's ares, it'll be ok...

for 5 minutes :lol:

Posted Image

#11
MZKaleem

MZKaleem

    AF-UK Addict

  • Members
  • PipPipPipPipPip
  • 2209 posts

  • Guns: ICS L85, ICS M4, CYMA AK105, TM G36c, A&K M249 Para, WE MP5A5, FNX .45, KJW P226.

  • Loadouts: UK Police and Contemporary British Army kit.

  • Sites: Gunman Eversley
    Red 1 Airsoft - The School
    Reforger Airsoft
    The Mall
The AK47 that i have paid for has been posted and is en-route to my house thanks for the few offers and ideas guys and mitchell :P hehe
can be closed now

thanks again :)

It's ares, it'll be ok...

for 5 minutes :lol:

Posted Image




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users